2015-03-24 11:16:23

Izvanučionička nastava 2. razreda

 

Sunčanog petka, 20. ožujka 2015., krenula sam na izvanučioničku nastavu s 2. razredom Osnove škole Josipa Kozarca u Lipovljanima i njihovom učiteljicom Ksenijom Dokmanić.

Ciljevi satova su bili: prepoznati i pravilno zaokružiti imena ulica i trgova koje učenici susreću u neposrednom okruženju, prepoznati prometne znakove u blizini škole, odrediti značenje znakova važnih za pješake te upoznati željeznički kolodvor i poticanje na korištenje usluga javnoga prometa.

 

 

    Do željezničke stanice i nazad smo hodali pa smo napravili korelaciju s tjelesnom i zdravstvenom kulturom jer smo se kretali zadanim tempom.

     Odjeveni u udobnu odjeću uz bočice soka i vode u 10 sati je slijedio polazak na terensku nastavu. Učenici su u učionici dobili upute – kamo idemo, što promatramo, što ćemo naučiti te kako se trebamo ponašati. Podijelila sam im nastavne listiće sa zadacima tako da istovremeno mogu uočavati, bilježiti i rješavati. Prilikom ponavljanja velikog početnog slova u nazivima ulica i trgova, zadatak je bio zaokružiti pravilno napisan naziv ulice. Zatim su trebali zaokružiti koje znakove su uočili putem. Na željezničkom kolodvoru je učiteljica održala kratko predavanje o vlaku, peronu i kolosijeku, a prometnik je učenicima pokazao gdje i što radi te za što je zadužen. Učenicima je bilo puno zanimljive što su mogli učiti na konkretnom primjeru što pokazuju uspješno riješeni nastavni listići te time smatram da sam ispunila sve ishode učenja.

     Budući da su u jednome smjeru učenici bili zaokupljeni rješavanjem nastavnog listića, u povratku smo pjevali naučene pjesme te promatrali proljetnice. Tako smo se, malo umorni, ali radosni, vratili u školu.     

Danijela Zrinski, 4. godina, FOOZOS


Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani