Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani

Maturalno putovanje

Autor: Melanija Milović, 12. 9. 2019.

U srijedu, 28. 8. 2018. u 7 sati ujutro krenuli smo na maturalno putovanje. Oko 12 sati  stigli smo u Nacionalni Park Krka gdje smo prošetali i slikali se pokraj Skradinskog buka, najvećeg i najljepšeg slapa.

U popodnevnim satima smo stigli u Seget Donji kraj Trogira gdje smo se smjestili u sobe i okupali u moru te otišli na večeru nakon koje smo imali animacijski program u discu.

Idući dan posjetili smo Šibenik, obišli smo Šibensku katedralu i staru jezgru. Popodne smo imali slobodno uz kupanje, animaciju, a navečer disco.

Treći dan smo imali slobodno. Ujutro i popodne smo išli na plažu, a predvečer smo sudjelovali na ljetnim olimpijskim igrama. Večer smo proveli u discu.

Četvrti dan posjetili smo Split, gdje smo obišli Dioklecijanovu palaču, peristil i kip Grgura Ninskog. Popodne smo imali slobodno uz kupanje i vožnju kajacima, a nakon večere oproštajno druženje u discu.

Zadnji dan išli smo brodom u Trogir gdje smo prošetali starom jezgrom. Nakon ručka krenuli smo prema Smiljanu – Memorijalnom centru Nikole Tesle te u kasnim večernjim satima stigli u Lipovljane.

Vrijeme provedeno na maturalnom putovanju podučilo nas je mnogo čemu, a i ostat će zauvijek u lijepom sjećanju.

Obavijest o nastavi!

Poštovani učenici i roditelji,

u ponedjeljak, 26.2.2024. nema redovite nastave u matičnoj školi zbog kvara na strujnom dovodnom vodu.

Sutra, 27.2.2024. nastava će se odvijati prema redovnom rasporedu. Nadamo se da će se tijekom današnjeg dana riješiti problem, ali ukoliko ne bude molim da se učenici slojevito i toplije obuku.

Hvala na razumijevanju!

Mirjana Faltis, ravnateljica

Istražujući raSTEMo

Local Development and Poverty Reduction

iTransparentnost
eTwinning škola

Erasmus+

Himna naše škole

Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani / A. Šenoe 1, HR-44322 Lipovljani / www.os-jkozarca-lipovljani.skole.hr / ured@os-jkozarca-lipovljani.skole.hr