Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani

Maturalno putovanje

Autor: Melanija Milović, 12. 9. 2019.

U srijedu, 28. 8. 2018. u 7 sati ujutro krenuli smo na maturalno putovanje. Oko 12 sati  stigli smo u Nacionalni Park Krka gdje smo prošetali i slikali se pokraj Skradinskog buka, najvećeg i najljepšeg slapa.

U popodnevnim satima smo stigli u Seget Donji kraj Trogira gdje smo se smjestili u sobe i okupali u moru te otišli na večeru nakon koje smo imali animacijski program u discu.

Idući dan posjetili smo Šibenik, obišli smo Šibensku katedralu i staru jezgru. Popodne smo imali slobodno uz kupanje, animaciju, a navečer disco.

Treći dan smo imali slobodno. Ujutro i popodne smo išli na plažu, a predvečer smo sudjelovali na ljetnim olimpijskim igrama. Večer smo proveli u discu.

Četvrti dan posjetili smo Split, gdje smo obišli Dioklecijanovu palaču, peristil i kip Grgura Ninskog. Popodne smo imali slobodno uz kupanje i vožnju kajacima, a nakon večere oproštajno druženje u discu.

Zadnji dan išli smo brodom u Trogir gdje smo prošetali starom jezgrom. Nakon ručka krenuli smo prema Smiljanu – Memorijalnom centru Nikole Tesle te u kasnim večernjim satima stigli u Lipovljane.

Vrijeme provedeno na maturalnom putovanju podučilo nas je mnogo čemu, a i ostat će zauvijek u lijepom sjećanju.

Istražujući raSTEMo

Local Development and Poverty Reduction

iTransparentnost
eTwinning škola

Erasmus+

Himna naše škole

Osnovna škola Josipa Kozarca Lipovljani / A. Šenoe 1, HR-44322 Lipovljani / www.os-jkozarca-lipovljani.skole.hr / ured@os-jkozarca-lipovljani.skole.hr